FAQ – najczęściej zadawane pytania
W Ambro Express przykładamy dużą wagę do jak najlepszych relacji zarówno klientami, jak i z odbiorcami przesyłek. Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań, które mamy nadzieje rozjaśnią wszelkie wątpliwości.
Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje na temat dostawy Twojej przesyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta przez czat lub telefonicznie na numer 503-509-200.
Jest to indywidualny numer nadawany przesyłce, który składa się z kombinacji 13 cyfr. Numer powinieneś otrzymać od nadawcy przesyłki.
Dodatkowo numer znajduje się na etykiecie przesyłki pod kodem kreskowym.
Reklamację należy złożyć przez nasz internetowy formularz dostępny TUTAJ.
Wszystkie informacje odnośnie reklamacji i wymaganych dokumentów znajdziesz na naszej stronie www.ambroexpress.pl/reklamacje
Na ten moment przyjmujemy tylko płatności gotówką. Będzie nam miło, jeśli będziesz miał dokładnie odliczoną kwotę za przesyłkę.
Usługa wniesienia przesyłki musi zostać wykupiona w momencie składania zlecenia przez nadawcę. Jeśli nie wiesz czy Twoja przesyłka ma wykupioną usługę wniesienia prosimy o kontakt z BOK lub nadawcą przesyłki.
Jeśli potrzebujesz uzyskać numer telefonu do kuriera – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 503 509 200.
Odbiór osobisty przesyłki z oddziału jest możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu. Prosimy o kontakt
z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 503 509 200 – zweryfikujemy możliwość odbioru osobistego.
Nasz kurier powinien skontaktować się z Tobą przed dostawą przesyłki.
Jeśli chcesz uzyskać numer telefonu do kuriera prosimy o kontakt z BOK przez czat lub telefonicznie na numer 503 509 200.
Transport sprzętów RTV i AGD wyceniamy indywidualnie dla klientów biznesowych.
Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy w zakresie wysyłki sprzętu RTV/AGD prosimy o przesłanie zapytania na handlowy@ambro.pl
Realizujemy doręczenia przesyłek niestandardowych na terenie Polski, Niemiec, Austrii oraz Czech.
Jeśli chcesz jednorazowo nadać przesyłkę - zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 787 093 445. Na podstawie wymiarów oraz wagi przesyłki wycenimy dla Ciebie transport.
W celu otrzymania oferty współpracy prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na stronie www.ambroexpress.pl/wspolpraca
Po przesłaniu wypełnionego formularza handlowiec Ambro Express skontaktuje się z Państwem i przygotuje ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb oraz specyfikacji asortymentu do wysyłki.
Opłata paliwowa jest doliczana do ceny podstawowej każdej przesyłki i jest uzależniona od aktualnych stawek paliwa. Obecną stawkę opłaty paliwowej możesz sprawdzić TUTAJ.
Dla Klientów biznesowych udostępniamy opcję dodatkowego ubezpieczenia CARGO, które obowiązuje również w przypadku przesyłek o wartości powyżej 7.000zł.
Ubezpieczenie takie powinno zostać zgłoszone na adres mailowy bok@ambro.pl przed rozpoczęciem transportu.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania?
Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią.